Consent EEA
Google Ads nesen ir stingri pieprasījis, lai reklamētajā vietnē, kas apkalpo Eiropu, būtu baneris jeb izlecošais logs ar izvēli pieņemt vai noraidīt kukijus:
Implement consent for ads personalization - You are not providing EEA end-user consent signals required for ad personalization features. Take action before March, 2024 or your campaign performance will be impacted.
Diemžēl paša Google palīdzība ir tik vispārīga, universāla un visaptveroša, ka nav lietojama. Informācija ir perfekti kategorizēta, līdz ar to nav pilnīga risinājuma apraksta no sākuma līdz beigām ar visām detaļām vienā vietā.
Izrādās, ka vajag savā Wordpress vietnē pievienot konsenta baneri no firmas, kas ir iekļauta sertificētu Google CMP sarakstā.
Protams, ka jaunā Consent mode v2 ir ideāla iespēja nopelnīt, un tā dara visi, kas tajā sarakstā ir atrodami. Ir daži, kas piedāvā par brīvu, bet TCF 2.2, kas tagad tiek pieprasīts, vienalga ir maksas pakalpojums.
Risinājums bez maksas un bez programmēšanas, kas strādā, ir https://choice.inmobi.com/
Risinājums nav ļoti lietotājam draudzīgs, ne viss ir intuitīvi saprotams. Tomēr viņiem ir suports, kas ne vien atbild, bet pat palīdz. Ļoti lakoniski, bet noderīgi.
Jāatzīmē viena lieta, par ko neviens nerunā un neraksta, bet uz kuru var ļoti uzrauties. Ja to sarkano kļūdu Google Ads lapā neaiztiek, tad tā pati no sevis nepazūd, lai cik pareizi signāli tiktu sūtīti no vietnes. Lapas refrešošana nepalīdz.
Pēc tam, kad vietnē viss ir sataisīts, Google Ads paziņojums ir jāaizver (dismiss), jāizdara sīks labojums reklāmā, piemēram, jāpalabo kāds hederis, un jāsaglabā izlabotā reklāma. Google pēc šādas darbības pārskata reklāmas atbilstību noteikumiem un vai nu parāda kļūdu no jauna, vai neparāda, ja viss ir kārtībā.