E-komercijas nākotne

Vai e-komercijas tirgus augs? Jā! Saskaņā ar pētījumiem, 2040. gadā 95% pirkumu tiks izdarīti internetā.

Ir jāatzīmē vairākas elektroniskās tirdzniecības attīstības tendences 2022. gadā.

Personalizācija

Tā tiks aktīvi attīstīta cīņā par pircēju. Personīga pieeja mudina gandrīz pusi (48%) pircēju tērēt vairāk. Mākslīgais intelekts spēj analizēt klientu pirkumus un to, kam viņi dod priekšroku, un dod atbilstošus ieteikumus.

Tirgus vietas turpinās kļūt populārākas

Daudzi pircēji labprātāk pērk visu nepieciešamo vienuviet.

Gandarījums kļūs par svarīgu konkurences faktoru

Klienti sagaida ātru, kvalitatīvu un lētu piegādi. Tāpēc ir jādomā, kā novietot noliktavas tuvāk klientiem un piedāvāt elastīgus piegādes un atgriešanas veidus. Pats biežākais iemesls, kāpēc cilvēki atsakās no pirkuma, ir papildus izdevumi par piegādi.

Balss komercija ļauj nonākt tuvāk pie pircēja

"Gudras" ierīces pakāpeniski ienāk patērētāju dzīvē un vienkāršo pirkšanu. Par balss komerciju sauc balss komandu izmantošanu preču meklēšanai un pirkšanai internetā. Runājoši palīgi ļauj patērētājam ērtāk pārlūkot internetveikala saturu, uzdot jautājumus, uzzināt preču vērtējumus, pārbaudīt to pieejamību un cenas un pasūtīt produktus. Balss komercija ir nākamais solis, kā uzlabot klienta mijiedarbību ar internetveikalu.

Elektroniskajā komercijā pastāvīgi kaut kas mainās. Katru gadu notiek kaut kas negaidīts, rodas jauni izaicinājumi, kas paceļ biznesu jaunā līmenī vai arī kļūst par kritisku projekta faktoru.

Ja ņemat vērā pircēju uzvedības maiņu un tehnoloģiju attīstību, tad varat:
    • ātri adaptēties pārmaiņām,
    • nojaust klientu vēlmes,
    • gūt pārsvaru pār konkurentiem.