Kā tekstu padarīt lasāmu

Vebdizains un teksts darbojas kopā. Ko darīt, ja viens no tiem pieklibo, un jūs neesat atraduši īsto reklāmrakstu rakstītāju? Sadalīsim problēmu pa punktiem.

1. Vāji noformētā tekstā lasītājs neatrod atbildi uz savu jautājumu un pamet vietni.

nepacietīgi apmeklētāji parasti pārlaiž lapai acis un nelasa to pilnībā. Kā iesaistīt cilvēku lapas satura izpētīšanā un kā palīdzēt viņam sameklēt informāciju?

Daži noformēšanas ieteikumi:

    • Izceliet pirmo rindkopu, lai skatiens pie tās aizķeras. Izlutinātie interneta lietotāji ir noguruši no informācijas daudzuma, un pirmā rinda ir vienīgā jūsu iespēja.

    • Izceliet virsrakstus. Pamanāmi apakšvirsraksti un saraksti ļauj viegli skenēt lapu un sameklēt maksimāli vērtīgu informāciju.

    • Veidojiet sarakstus.

    • Rakstiet tādā valodā, ko spēj saprast pat skolnieks. Specifiski termini uzdzen skumjas, nepazīstami vārdi dzen zilās tālēs.

2. Rediģējiet uzrakstīto.

    • Izvairieties no ūdens un visa liekā, piemēram, ievadvārdiem, autora novērtējuma. Vārdu salikumu "pieredzējis dizaineris" aizvietojiet ar "strādā noformēšanā vairāk par 5 gadiem". Dzēsiet ārā liekus vārdus, piemēram, "neapstrīdami, protams, pieņemsim". Pastiprinošiem vārdiem bez pierādījumiem nav jēgas.

    • Izvairieties no kancelejismiem un trafaretām frāzēm.

    • Veidojiet teksta ritmu. Tam ir jābūt saraustītam, jo monotons teksts iemidzina lasītāju.

    • Pārlasiet tekstu pēc stundas.

3. Literatūras saraksts tiem, kas vēlas iedziļināties pārdodošu tekstu jomā.

    • Дэн Кеннеди «Убойные продажные письма»

    • Зиг Зиглар «Секреты заключения сделок»: главная книга о продажах»

    • Джозеф Шугерман «Искусство создания рекламных посланий»

Vēlam veiksmi! Vienmēr esam gatavi sniegt atbalstu. Jūsu Team3.lv