Mums nevajag e-komercijas lapu

- Mūsu bizness nes peļņu arī bez tirdzniecības internetā.
- Mums ir pietiekami klientu, kāpēc tērēties interneta vietnei.
- Ir tiešsaistes tirgus un sociālie tīkli, kam gan vēl atsevišķa lapa.
- Mums nav laika ar to nodarboties.

Līdzīgas šaubas periodiski uzmācas kompāniju īpašniekiem, kad tie apsver interneta vietnes nepieciešamību savam biznesam.

Web lapa ir nepieciešama. Jo 2020. un 2021. gadā e-komercija ir strauji uzplaukusi. Tā kā daudzi parasti veikali ir kļuvuši nepieejami, cilvēki ir iemācījušies iepirkties internetā. Cilvēki daudz laika pavada internetā, un tas ir kļuvis normāli un pierasti. Cilvēki tīmeklī iepērkas, tērzē ar draugiem, kolēģiem un radiem un meklē informāciju.

Cilvēki zina, ka internetā var atrast visu. Dodiet viņiem iespēju atrast arī jūs pirms ierašanās ofisā, lai noformētu pasūtījumu. Korporatīva interneta vietne attaisno cerības, bet tās trūkums negatīvi ietekmē imidžu un ienākumus.

Īsi sakot, ja nav savas interneta lapas, tad visu laiku zaudējat klientus.

Runājot par laiku, web resursa administrēšana un elektroniskā tirdzniecība aizņem ne vairāk par e-pasta izlasīšanu. Turklāt izdevīgums ir acīmredzams: sadarbība ar jums kļūst klientam saprotamāka. Cilvēkam rodas iemesls palikt lojālam jūsu brendam, jo ir iepazinies tuvāk ar tā vērtībām, produkciju un darbiniekiem.

Ne visi jūsu potenciālie klienti aktīvi izmanto sociālos tīklus, toties interneta meklētāju lieto ikviens.

Optimizēta pārdošanas lapa patiešām taupa reklāmas budžetu, jo pircēji paši jūs atrod internetā. Interneta vietnes izveidošana un publicēšana ir izdevīgs ieguldījums. Tas atmaksājas jau pēc ceturkšņa un palīdz vairākas reizes palielināt ienākumus.

Vai esat gatavi izveidot e-komercijas interneta vietni? Rakstiet mums!