• Team3
  • Blogs
  • Pieci nekļūdīgi veidi, kā izvirzīties vadībā starp konkurentiem

Pieci nekļūdīgi veidi, kā izvirzīties vadībā starp konkurentiem

Pasaulē tagad ir miljoniem brendu. Visi vēlas tev kaut ko pārdot. Cik daudzus tu atceries?

Tieši tā.

Pasaule strauji mainās, un mums ir jāmainās kopā ar to. Pretējā gadījumā paliksim aiz borta. Komanda Team3 ir nolēmusi pastāstīt tev savas pārdomas par mārketinga veidošanu digitālā ērā.

Reālistisks pircēja portrets

Nav noslēpums, ka patērētāju sirdis iekarot kļūst arvien grūtāk. Mūsdienu cilvēka uzmanība ir nepastāvīga, un smadzenes ir pārstājušas pamanīt uzbrūkošu reklāmu.

Ko darīt? Pētīt mērķauditoriju. Esiet kā Šerloks Holmss. Noskaidrojiet, kā dzīvo jūsu klienti un kas viņiem ir sasāpējis. Pēc tam uzziniet, kā viņu problēmas atrisina jūsu izstrādājums.

Esiet līderi

Tā kā ir ļoti daudz pseidoautoritatīvas informācijas, cilvēki bieži vien nezina, kam ticēt. Jūsu brendam ir jākļūst par pircēju autoritāti, par līderi, kas pārliecināti ved sev līdzi.

Kopējas vērtības

Salīdziniet divus augļu tirgotājus. Viens cienā bērnus ar pastilu, kamēr mātes izvēlas banānus, un stāsta, ka viņa mazajam dēlam ļoti patīk iet uz futbola pulciņu. Otrs smird pēc tabakas un nervozē, ja bērni draiskojas viņa kioskā.

Jautājums: pie kura labprātāk iepirksies mērķauditorija – bērnu mātes?

Ir ļoti svarīgi izveidot brendu, kurš popularizē tādas pašas vērtības, kādas ir mērķauditorijā. Neaizmirstiet paust šīs vērtības un pieturēties pie tām.

Izraisiet emocijas

Jaungada atmosfēra, pirmssvētku noskaņa. Emocijas palīdz novadīt informāciju uz pircēju smadzenēm.

Atšķirieties

Visi biezpiena sieriņi ir vērtīgi un dabiski. Visi putekļsūcēji ir jaudīgi un klusi. Kā izvēlēties? Pircēji domā un sāk meklēt atšķirības starp brendiem.

Atrodiet jaunu nišu, izdomājiet jaunu produktu.
Izlaidiet ierobežotu kolekcijas tirāžu.
Atrodiet savu krāsu un asociējiet sevi ar to.
Izstrādājiet apbrīnojami skaistu interneta vietni, kurā klients atrod atbildes uz visiem jautājumiem un iebildumiem.
Padariet procesu ērtu un izbrīniet ar servisu.

Pašās beigās laba ziņa! ????

Cilvēkiem nepatīk izvēlēties. Viņiem padomā ir daudz interesantāku lietu. Parādiet, ar ko atšķiraties no pārējiem, un tā atvieglojiet klientam izvēles mokas – tad viņš ir jūsu jau par 89%.

Bizness var palikt unikāls vienalga cik ilgi. Galvenais ir katru dienu spert soli uz priekšu.