5 veidi, kā palielināt konversiju ar fotogrāfiju palīdzību
Lai varētu internetā kaut ko pārdot, vispirms pircējs ir jāuzaicina apmeklēt veikalu. Pēc tam ir jāmotivē iegādāties preci.
Vizuālu informāciju smadzenes apstrādā ātrāk par tekstuālu. Tas ir zinātniski pierādīts. Ļaudis pērk vizuālus tēlus. Tāpēc labā interneta lapā ir jābūt īstajam attēlam.
Esam savākuši vairākus veidus, kā palielināt konversiju ar attēlu palīdzību. Veidi ir pārbaudīti un strādā.
Laba fotogrāfija – daļa no produkta apraksta
Tas ir vienkārši e-komercijas mārketings. Ir nepieciešamas unikālas, netipiskas, piesaistošas, dzīvas, kvalitatīvas preču fotogrāfijas. Jums taču tek siekalas, ja redzat siltu un smaržīgu picu, kas pārklāta ar izkusušu sieru?
Uzskatāma pakalpojuma vai preces vērtība
Vizualizējiet sava produkta pārākumu. Kā šeit. Attēlā ir virsjaka, kuru var ievietot ābola lieluma somā. Tā kā šajā lapā ir atrodamas preces alpīnistiem, tad aprēķins ir pareizs, jo pārgājienā ir svarīgs katrs grams un kvadrātcentimetrs.
Norādīšana ar skatienu e-komercijā
Atkarībā no tā, kurp ir vērsta personas seja un skatiens fotogrāfijā, turp, visticamāk, vērsīsim savu skatu arī mēs.
Nevis preces, bet iespaida pārdošana
Palūkojieties, cik svētlaimīga ir meitene masāžas krēslā pēc garas darba dienas. Varbūt viņa ir horeogrāfe? Vai ofisa lēdija, kas dienām sēž pie galda?
Prece dzīvē
Tas ļaudīm patīk. Kas zina, kā šī pievilcīgā kleita izskatās dabā. Un te tā ir, dzīvē un tādas meitenes mugurā, kas ir līdzīga man pēc miesasbūves. Izskatās tieši tāpat, kā uz balta fona katalogā. Ņemu.
Nobeigums
Skaistas fotogrāfijas palīdz pārdot. Taču vienīgi tad, ja tās pareizi izmanto.
Dzīvus ļaudis ietekmē miljons dažādu faktoru. Ir jātestē, kas tieši patiks jūsu mērķauditorijai.