Top 10 galvu reibinošas grafiskā dizaina tendences 2021-22. 2. daļa
Pirmajā daļā runājām par tādām tendencēm kā ģeometriskas formas, simbolu atdzimšanu, uzkrītošiem burtiem, fontiem ar robiņiem un ekoloģiskumu. Ja esat gatavi doties tālāk ceļojumā par aizraujošo tīmekļa dizaina pasauli, tad iekārtojieties ērti, un turpinām.
6. Visvarenais 3D
3D attēli nodzēš robežas starp reālo un digitālo pasauli. Daudzslāņaini, reālistiski un telpiski trīsdimensiju objekti palielina interneta veikala interaktivitāti. Fonti, video un citi 3D elementi izskatās netriviāli, atdzīvina noformējumu un piesaista uzmanību.
Arvien biežāk tiek izmantots hiperreālistisks 3D. Skatoties uz to, redz nevis grafisku attēlu, bet maiga svītera tekstūru. Vai augus. Vai dūmus. Rodas vēlēšanās tādu attēlu aplūkot vēlreiz un noskaidrot, vai tas tiešām ir zīmējums.
7. Košas un kontrastējošas krāsas
Ar tādām parāda pārdodamā produkta oriģinalitāti un mūsdienīgumu. Īpaši modē ir krāsu salikumi «sārts, violets,ceriņkrāsas, koši zaļš».
Jāatzīmē, ka košas krāsas labi iedarbojas uz jaunatni, kas nav vecāka par 25 gadiem. Vecāka gadagājuma ļaudīm šādi krāsu salikumi nepatīk.
8. Pietuvinājums un detalizācija
Ja produkta attēlā ir redzama virsmas tekstūra un sīkas detaļas, tad tas it kā pietuvina preci pircējam, dodot iespēju to aplūkot sīkāk un sākt to vēlēties.
Tāds paņēmiens ļoti labi sader ar 3D efektu, jo tad attēls izveidojas telpisks un produkts un tā daļas karājas gaisā.
9. Gliči un pārējais neparastais, piesaistošais, skaļais
Gliči un izkropļojumi, spīgulīši un baltais troksnis, izplūdumi, gradienti, graudainība, tātad viss ultramūsdienīgais, psihodēliskais, sirreālistiskais un abstraktais tagad ir popularitātes virsotnē.
10. Vienkāršas un sarežģītas 2D ilustrācijas
Vienkārši vektoru zīmējumi pagaidām neatdod pozīcijas. Shematiski cilvēki vēl arvien dzer tēju un skatās datoru ekrānos pat lielu brendu vizuālajos materiālos.
Savukārt tiek attīstīti sarežģīti 2D attēli. Plakanus personāžus un vienkāršas ģeometriskas figūras aizstāj sarežģīti tēli ar interesantu mīmiku, ēnām un sarežītu krāsojumu. Redzam neideālus cilvēkus, kur katram ir savas īpatnības un raksturs. Tādi zīmējumi tiek ļoti labi uztverti. Attēlos atpazīstam konkrētus cilvēkus: kolēģus, draugus, paziņas un tuviniekus.
Nobeigumā ir jāsaka, ka 2021. gads ir bijis sarežģīts un neparedzams elektroniskajai komercijai, kā arī daudzām citām dzīves jomām. Par laimi 2022. gada prognozes ir optimistiskākas, arī saistībā ar dizaina izstrādi.
Tas nozīmē, ka atradīsim daudz veidu, kā padarīt mūsu kopējos projektus unikālus un veiksmīgus.
Team3 komanda novēl lielisku darba nedēļu!