• Team3
  • Blogs
  • Humors tīmekļa dizainā: padomi un paraugprakse

Humors tīmekļa dizainā: padomi un paraugprakse

Dažas šokējošas ziņas: cilvēkiem patīk humors. Un arī web dizainā.

Smieklīgi stāsti, smieklīgi atgadījumi no dzīves, video ar aizkustinošiem bērniem – tas viss liek pasmaidīt un paspilgtina darba dienu. Tajā pašā laikā nav nepieciešams, lai viss jūsu vietnes tīmekļa dizains būtu cauri un cauri humora piesātināts. Vienkārši pievienojiet pāris atbilstošus elementus un iekarojiet lietotāju sirdis.

Humors ir efektīvs līdzeklis cīņā ar stresu, tas uzlabo cilvēka psiholoģisko stāvokli un ir neaizstājams cilvēku attiecībās. Mēs taču veidojam attiecības ar klientiem? Ar vietnes apmeklētājiem? Humors palīdz radīt emocionālu enkuru: šeit ir patīkami. Tādā veidā mēs stiprinām saikni ar mūsu tiešsaistes apmeklētājiem.

Kad humors ir piemērots?

Īstajā laikā un īstajā vietā. Piemēri:

    • Lapā "Par mums". Ja nepieciešams, demonstrējiet šeit smieklīgas savas komandas fotogrāfijas vai interesantus stāstus no organizācijas dzīves.

    • Lai paziņotu svarīgu informāciju. Piemēram, ielūgumu sūtīšana. Cilvēki pievērš lielāku uzmanību smieklīgam saturam.

    • 404 kļūdas lapā. Daudzās vietnēs var atrast smieklīgas 404 lapas. Humors šajā gadījumā palīdz lietotājam neapjukt un mierīgi doties turp, kur viņam tiek piedāvāts.

Gadās, ka daudzas vienai nozarei veltītas vietnes izskatās līdzīgas. Humors jūsu lapā atšķir jūsu vietni no pārējām  un padara jūsu zīmolu neaizmirstamāku. Efektīva humora izmantošana uzlabo lietotāja pieredzi un var radīt dziļāku emocionālo saikni, kā arī būt galvenā efektīvas UX sastāvdaļa.

Atcerieties, ka jokiem nekad nevajadzētu nevienu aizvainot. Tas var negatīvi ietekmēt zīmolu. Noteikti pārbaudiet, kā lietotāji tos uztver, un pārliecinieties, ka humors lapā atbilst lietotāju vēlmēm un neietekmē neviena jūtas.