• Team3
  • Blogs
  • Kā ir mainījušies logotipi pandēmijas laikā

Kā ir mainījušies logotipi pandēmijas laikā

Jauns logotips vienā dienā? Aptuveni tā notika, kad epidēmija skāra visu planētu un cilvēku dzīvē ienāca tādi jēdzieni kā pašizolācija un sociāla distancēšanās. Daudzas pasaules līmeņa korporācijas nolēma parādīt, ka šajā grūtajā laikā viņi rūpējas par saviem klientiem. Viņi izlaboja savus logo, tā pavēstot, ka ļaužu veselību liek pirmajā vietā.

Coca-Cola, Audi un citas kompānijas, kurām cilvēki uzticas, nenodarbojas ar vienkāršu tirgošanu. Viņi daudz ziedo labdarībai, attīsta globālus biznesa projektus, palīdz starptautiskām organizācijām. Viņu viedokļus uzklausa.

Aplūkosim dažas kompānijas, kas ir mainījušas savus logotipus.

Volkswagen

Milzīgā Audi brenda radītājs nav palicis malā. Viņu firmas zīme sastāv no burtiem "W" un "V", un tie tagad ir atdalīti.

Coca-cola

Kokakola ir dzēriens, ko ir pieņemts dzert kopā ar tuviniekiem un draugiem. Tāda bija kompānijas pozīcija pirms koronavīrusa. Taču viss mainījās vienā mirklī. Ņujorkā ir parādījies reklāmas stends ar aicinājumu: "Vislabāk būt vienotiem ir turoties nomaļus." Stenda centrā ir attēlots jauns logotips ar atdalītiem burtiem.

Audi

Kompānija "Audi" arī ir mainījusi logotipu un saukli. Saliedētību simbolizējošie apļi ir atdalīti viens no otra. Sauklis "Palieciet kopā" ir pārvērties par "Ievērojiet distanci". Kompānija ir parādījusi, ka nebīstas likt sabiedrības problēmas augstāk par savu biznesu. Gods un slava šādai firmai.

McDonald’s

Kompānija nesāka mainīt izkārtnes. Jaunais logotips jau nākamajā dienā parādījās sociālajos tīklos. Tika atdalītas zeltītās arkas, kas veido burtu "M", lai parādītu, cik svarīgi ir palikt mājās.

Burger King

Fastfūda tīkls "Burger King" pandēmijas laikā mainīja reklāmas kampaņas saukli, kurā tika reklamēts galvenais kompānijas produkts – hamburgers "Whopper". Sauklis "Vopera mājas" tika mainīts ar "Palieciet mājās". Logotips netika mainīts, bet tika pārsvītrots uzraksts, kas brīnišķīgi parāda uzmanības pievēršanu problēmai. Netika vienkārši pielikta moderna frāze, kas visiem jau ir apnikusi, bet tika nosvītrots sauklis un uzrakstīts kaut kas svarīgāks.

Pandēmija ir parādījusi ne vien briesmīgo, bet arī pievilcīgo pusi. Cilvēki palīdz viens otram grūtā laikā, turklāt globālas korporācijas un lokālas kompānijas piedalās sabiedrības dzīvē. Viņi izdala produktus, ziedo naudu un apvienojas ar konkurentiem, lai palīdzētu tikt galā ar globālo krīzi.