• Team3
  • Blog
  • Kāpēc ir svarīgas rūpes par klientu?

KĀPĒC IR SVARĪGAS RŪPES PAR KLIENTU?
NIANSES, KO ŅEMT VĒRĀ.

Indars Brūvelis, 05.02.2021

IEDOMĀJATIES, KA JŪS AIZEJAT UZ VEIKALU UN TUR JŪS SAGAIDA PERSONA, KURA ACĪMREDZAMI NAV IEINTERESĒTA JUMS PALĪDZĒT, VAI JŪS APKALPOT. KĀDA BŪS JŪSU REAKCIJA? NOTEIKTI, ATMIŅAS PAR ŠOVEIKALU PALIKS SLIKTAS. :)

ATŠĶIRĪBA STARP APKALPOŠANU TIRDZNIECĪBĀ UN SADARBĪBU STARP UZŅĒMUMIEM VIEN IR MAZĀS NIANSĒS, KĀ, PIEMĒRAM, DIGITĀLAJĀ KOMUNIKĀCIJĀ UN VAIRĀK PERSONĪGĀ IEINTERESĒTĪBĀ.


SVARĪGĀKĀS NIANSES, KO ES IETEIKTU ŅEMT VĒRĀ RŪPĒS PAR KLIENTU:

VIENMĒR ATBILDIET UZ E-PASTU.

Ja saņemiet e-pastu no klienta un uzreiz nespējat atbildēt, uzrakstiet pateicību, ka esat e-pastu saņēmuši un

atbildēsiet 1 darba dienas laikā.

VAIRĀK LAIKA VELTIET ESOŠAJIEM KLIENTIEM.

Principā, vienmēr augstāk atradīsies jau esošie klienti, nevis jauni klienti. Patstāvīgajiem klientiem ir jāvelta daudz

vairāk laika nekā jauniem.

VIENMĒR IZPILDIET APSOLĪTO.

Vienmēr izpildiet apsolīto, ja tomēr tas neizdodas, īsumā paskaidrojiet klientam apstākļus, un ludziet iespēju

mainīt dotos solījumus.

VIENMĒR DARIET VAIRĀK.

Vienmēr dariet vairāk nekā klienti jautā. Tas vienmēr uz klientiem atstās labu iespaidu, jo viņi redzēs Jūsu

ieenteresētību sadarbībā ne tikai vārdos, bet arī reālajā darbībā.

PATEICIETIES.

Vienmēr sakiet paldies. Paldies ne tikai vārdos, bet arī mazās dāvanās. Kaut vai neregulārās.

ATSAUCIETIES LABI PAR KONKURENTIEM.

Nekad nesakiet neko sliktu par konkurentiem. Tieši pretēji, izpētiet tos un ja situācija ļauj, var tieši pateikt, ka

konkurenti lieliski attīstas un iet laikam līdzi. (Varbūt gluži neminot vārdus :) )

ATBILDĪBAS UZŅEMŠANĀS.

vienmēr uzņematies atbildību par saviem darbiem. Kā sakiet, tā arī dariet.

Indars Brūvelis, 05.02.2021