Vebdizaina tumšā puse

Kad ārā ir tumšs, baltais ekrāns ļoti kož acīs. Tādā laikā tumšs vebdizains tiek uztverts labāk. Ja blakus kāds guļ, un jums vajag izmantot telefonu, tad neuzmodināsiet ar spožu gaismu, ja izmantosiet tumšo režīmu.

Tiek uzskatīts, ka tendence veidot visu tumšās krāsās ir radusies 2018. gadā. Taču jau septiņdesmitajos un astoņdesmitajos gados datoru ekrānos bija tumšs fons ar zaļiem burtiem Matriksa stilā. Vai ar baltiem un dzelteniem. Atceraties?

Tumša krasa var norādīt uz dziļumu, autoritāti un spēku. Tā parasti izskatās eleganti, ja tiek izmantota īstā vietā. Mūsdienās ir diezgan populāras interneta vietnes, kas izveidotas tumšos toņos.

Tumšs vebdizains pilda trīs uzdevumus:

1. Samazina slodzi acīm.

2. Paildzina viedtālruņa baterijas laiku.

3. Palīdz vieglāk uztvert informāciju vājā apgaismojumā.

Noformējumu tumšās krāsās var izmantot klientu interneta lapu veidošanai, taču tas neder visiem.

Ja vēlaties izmēģināt savas prasmes darbā ar tumšām dizaina tēmām, tad varat izlasīt mūsu ieteikumus. Mēs esam tos sastādījuši, pamatojoties uz reāli izveidotām vietnēm.

Padomi darbam ar tumšu dizaina tēmu

1. Neizmantojiet tīru, melnu krāsu. Prakse rāda, ka ir labāk izmantot pelēkus toņus. Pārlieks kontrasts negatīvi iespaido lietotāja pieredzi.

2. Neizmantojiet sulīgas krāsas. Tās labi izskatās uz gaiša fona, taču uz tumša samazina lasāmību. Izmantojiet gaišas krāsas un pārbaudiet, kā tās izskatās dažādos ekrānos.

3. Pārbaudiet kontrastu un satura attēlojumu. Ir svarīgi atrast balansu starp elementu un fona krāsām. Ir jānotestē viss, lai nebūtu nekādu nepilnību.

4. Dodiet lietotājiem kontroles iespēju. Ir labi, ja neuzkrītoši informējat viņus par iespēju uzstādījumos mainīt attēlošanas stilu.

Tumšas tēmas palīdz mērķauditorijai aplūkot produkciju citā gaismā. Taču nav viegli izstrādāt ideālu krāsu salikumu, ja nav pieredzes. Ir jāzina nianses un daudz laika jātērē testēšanā.

Team3 komanda vienmēr ir gatava jums palīdzēt. Mēs vienādi ātri un kvalitatīvi izveidosim jums gan interneta veikalu, gan korporatīvu interneta vietni. Zvaniet, un mēs pierakstīsim jūsu vēlēšanās. Mūsu specaģenti tūlīt sāks strādāt, un drīz vien varēsiet priecāties par savu vietni.